Ons verhaal

Hoe zijn we begonnen en wat was het verhaal en de geschiedenis van onze e-shop Cool-mania? Hier zullen we proberen je te vertellen hoe het allemaal is begonnen vanaf 2010 tot nu :) Dus leun achterover en lees het pad dat we hebben afgelegd en het pad dat we nog steeds bewandelen. Zonder jullie steun zouden we niet staan waar we nu staan.

Dit zijn de VS aan het begin van onze reis :)

cool-mania-team

Het was het JAAR 2010...

Dit jaar was voor ons team het jaar van oprichting van de Cool-mania website. We zijn begonnen in een bescheiden, kleine ruimte van 3 kantoren en een magazijn, op zolder, waar het in de zomermaanden leek op de Sahara woestijn :) Maar dankzij het enthousiasme wat we erin stopten, hebben we het als een uitdaging beschouwd, dat het begin moeilijk is en daarom hebben we ondanks de hitte en de kleine ruimte niet opgegeven. En zo zag het er uit in ons kantoor op de onderstaande foto.

het oude pand van het cool-mania-bedrijf

Zo zag de eerste versie van de COOL-MANIA-website eruit

Het is ons gelukt en ondanks de moeilijkere omstandigheden en de kleinere ruimte hebben we de eerste versie van de e-shop uit 2010 gecreëerd, waar we eigenlijk maar een paar producten hadden, we begonnen met het bestelsysteem en de verzending van goederen. Tot dan toe werkte onze website slechts voor 3 taalmutaties. Toch was er veel werk, vooral om alle "vliegen of bugs", zoals wij het noemen, op te vangen die kunnen voorkomen tijdens het dagelijkse werk aan de e-shop, om het bestelsysteem te runnen, de verzending, het aanvullen van de voorraad en het economisch beheer. en facturatieverplichtingen. We hebben alles geleerd tijdens het runnen van de e-shop :)

cool-mania oude website

JAAR 2011

Om de bekendheid en zichtbaarheid van onze e-shop te vergroten en de aandacht van nieuwe klanten te trekken, hebben we onszelf tot doel gesteld lokale muziekfestivals te bezoeken, zoals BEEFREE 2011, DOWNLOAD festival ZV, enz. - waar we onze producten aan jongeren presenteerden . We zijn erin geslaagd de eerste, zeer belangrijke contacten te verzamelen en feedback van klanten te krijgen, en mede op basis hiervan hebben we ons segment van aangeboden producten uitgebreid, dat aanvankelijk alleen uit LED-producten bestond, zoals oplichtende T-shirts, oplichtende riemen , feestproducten en anderen.

festival vóór 2011 cool-mania web

Download festival cool-mania-presentatiedownload festival cool-mania verkoopstand

JAAR 2012

Dit jaar 2012 hebben we ons vooral gericht op het uitbreiden van het assortiment van ongeveer 100 producten naar ongeveer 300 producten , ook al moesten we ons beperken tot kleine magazijnruimtes van ongeveer 60 m2. Dit was behoorlijk lastig, omdat er bijna dagelijks nieuwe en nieuwe dozen met goederen arriveerden en we nauwelijks ergens heen konden. We moesten een soort systeem vinden omdat de dozen en goederen ons bijna het kantoor uit duwden, maar we deden alles met liefde en hadden nog steeds plezier :)

Overvolle gebouwen van het bedrijf cool-mania media leaders ltd

JAAR 2013

De tijd kwam dat we wisten dat we verder moesten gaan en nieuwe partnerschappen en nieuwe producten moesten vinden en we besloten elektronicabeurzen in Hong Kong te bezoeken. Beurzen waren voor ons een groot voordeel, ze hielpen ons ons te oriënteren in de grote zakenwereld. Het was een kans om nieuwe contacten op te doen voor zakenpartners en we kregen een nog groter overzicht van nieuwe innovatieve producten, trends en wat "IN" is en wat we op onze website zouden kunnen gaan verkopen. En nadat we contacten en informatie over leveranciers hadden verzameld, zijn we begonnen met het lanceren van andere soorten producten uit ons assortiment, zoals camera's, spionageartikelen of diverse interessante gadgets of must-haves.

Hong Kong Electronics Fair Cool-Mania-bezoektentoonstelling hong kong cool-mania medialeidersbedrijf

Onze CEO Mário op de grote beurs in Hong Kong

Asiaworld Expo Mario Bruchanik

JAREN 2014-2015

In deze jaren 2014 - 2015 hebben we besloten om te certificeren met het ISO 9001 kwaliteitsmanagementsysteem . Om het vertrouwen van onze klanten nog meer te winnen, hebben we besloten het ISO 9001 kwaliteitsmanagementsysteem te implementeren en alle processen in kaart te brengen, van het ontvangen van bestellingen tot het verzenden van goederen, de procedure voor klachten, enz. Alle processen in ons bedrijf worden zorgvuldig gecontroleerd en hun eigen precieze procedures om deze op te lossen. Het is absoluut een stap om het concurrentievermogen en de geloofwaardigheid van ons bedrijf ook op het internationale toneel te vergroten.

iso 9001 certificaat medialeiders sro

JAREN 2016-2018

De jaren 2016 - 2018 waren voor ons belangrijke, beslissende jaren wat betreft het creëren van een volledig nieuwe Cool-mania-website , het toevoegen van veel functies en het uitbreiden van de taalversies tot 20 (momenteel hebben we er maximaal 38). We hebben ons ook gericht op het toevoegen van nieuwe producten, waarvan we er toen al ongeveer 2000 hadden (momenteel ruim 5000). Nieuwe producten uit diverse categorieën zoals de auto moto afdeling, waarbij wij samenwerking hebben verkregen met hoogwaardige leveranciers van camera's en achteruitrijsystemen. Ook de categorie spionageproducten, gadgets, musthaves en zelfs feestartikelen is uitgebreid. We hebben een nieuwe beauty- en outdoorcategorie toegevoegd, die meteen hun fans vond.

cool-mania nieuwe website-look

JAAR 2019

2019 was voor ons een sleuteljaar wat betreft de verhuizing naar een nieuw pand. We bereikten het stadium waarin we geen plek meer hadden om goederen van onze leveranciers op te slaan en het letterlijk noodzakelijk was om naar een nieuw, eigen pand te verhuizen. Niet alleen ons assortiment is gegroeid, maar ook ons team van 8 cool-maniakken :) We moesten dus op zoek naar een groter pand. En dus gingen we het nieuwe magazijn met kantoren en een pakkamer bekijken , waar we ons onze toekomstige operatie konden voorstellen en dat is gelukt:) Oordeel tenslotte zelf.

een rondleiding door het nieuwe cool-mania-pand

Origineel voorstel - showroomvisualisatie

In eerste instantie was het gewoon een lege plek , maar met geweldige exploitatiemogelijkheden en aangezien we veel tijd op het werk doorbrengen, moesten we ook nadenken over hoe we de werking van de e-shop konden aanpassen en harmoniseren met de voorwaarden voor het comfort van de mensen die er werken, maar ook de klanten die de goederen persoonlijk komen bekijken en kopen. En dus hebben we een eerste visualisatie gemaakt van hoe de werkruimtes, het magazijn, de kantoren, de sociale voorzieningen, de keuken en de showroom eruit zullen zien, die niet alleen zullen dienen als entreeruimte voor klanten, maar ook als presentatie van onze producten. We hadden dus een visie en de voorbereidingen voor de wederopbouw konden beginnen.

visueel ontwerp showroom cool-mania medialeiders

En we zijn begonnen met de wederopbouw...

Eerst werden de binnenruimtes, scheidingswanden van kantoren, showroom, magazijn, etc. verbouwd . Tegelijkertijd hadden we te maken met de installatie van elektrische bedrading, airconditioning, recuperatie, tegels, trottoirs, sanitaire voorzieningen, enz. Later was het tijd om de opslagruimtes gereed te maken en planken voor de goederen op twee verdiepingen te stapelen . Daarnaast werden kantoren ingericht van kantoortafels en -stoelen, via computers, printers, telefoons, kantoorbenodigdheden tot aan pennen op de tafels :)

verbouwing van het nieuwe cool-mania-pandvoorbereiding van het magazijn voor medialeidersopslagruimten voorbereiding van coolmania

We zijn de reclame voor het pand niet vergeten...

En dit alles gebeurde met behoud van de dagelijkse werking van de e-shop in het oude pand, omdat we de vlotte stroom van bestellingen en verzending van goederen voor onze klanten moesten behouden. De aanpassing van de buitenruimtes, het plakken van reclamefolies zodat mensen ons konden vinden op het nieuwe adres konden we niet missen :)

cool-mania pleisteren van gebouwen

En tot slot de verhuizing van het bedrijf en het magazijn naar een nieuw pand

En dat was totale chaos, want de exploitatie van de e-shop in een nieuw pand moest aangepast worden aan de verhuizing (tijdens de drukste kerstperiode) en tegelijkertijd het vervoeren van duizenden artikelen en het sorteren en opslaan van goederen op de De schappen moesten gecoördineerd worden, en dit alles naast de normale werking van de e-shop en het verwerken van bestellingen , wat onmogelijk leek, maar dit is ons ook gelukt :)

cool-mania-bedrijf dat er komt wonenbedrijfspanden verhuizen coolmaniavoorraadaanvulling van cool-mania-goederen
magazijnpand medialeidersbedrijfsprikbord cool-manie medialeiders

We hebben het gedaan! Het bedrijf is verhuisd, het wordt een groot feest en we gaan ervoor :)

viering bedrijf cool-mania medialeiders

JAAR 2020 - tot heden

En zo ziet ons bedrijf er vandaag de dag uit als je ons bezoekt :) Het is ons gelukt ondanks een zeer moeilijke periode waarin de slechte tijden van Covid-19 in 2020 aanbraken, waardoor ons bedrijf een paar weken moest sluiten en dat was echt zo voelbaar in het aantal totale bestellingen.
We vochten net als iedereen, hoopten op een betere toekomst en probeerden voortdurend vooruit te komen en u nieuwe en nieuwe producten en verbeteringen voor u te brengen.

nieuw coolmania-showroompandmedialeiders cool-mania showroomshowcases van cool-mania-producten

De registratie van het handelsmerk ® voor COOL MANIA is nu officieel...

cool-mania-handelsmerkregistratie

We zijn hier sinds 2010 bij je :)

cool-mania team fotomedialeiders

En wij geloven dat er nog vele jaren samen met jou op ons wachten...